Tiedote toimintaamme liittyen

9.8.2021 (päivitetty) Toimintamme jatkuu turvallisesti yhtä mallikkaasti kuin tähänkin asti. Kiitokset erityisesti asiakkaillemme jotka ovat hyvin`kin vastuullisia toiminnoissaan. Olemme palaneet normaaliin käytäntöön ja tunneista riippuen osallistujia, (3, Reformer tunneille, 12, Pilates perustaso ja muissa 10) Pajat, kurssit, yksityistunnit, tapahtumat ja tulevat Nina Liikuttaa tunnit määritellään aina erikseen. Puhdistetut välineet aina seuraavan tunnin alkaessa, käsidesiä saatavissa ja mahdollistamme turvalliset etäisyydet. ! Muistathan että varauksissa on nyt JONO mahdollisuus. Vaikka tunti olisi täynnä voit liittyä jonoon ja jonossa aina seuraava saa paikan itselleen !

Kertaukseksi: Ohjeistukset:

• Varaathan aina tunnin varausjärjestelmässämme.
  • Maskin käyttö tunnilla on jokaisen henkilökohtaisessa päätöksessä.
  • Pesethän kätesi tullessa ja poistuessasi, käsidesiä on saatavissa.
  • Kaikki käyttämämme välineet puhdistetaan toimestamme aina ennen seuraava käyttäjää. Kiinnitämme tähän erityistä huomiota.
  • Katsothan aina että riittävä etäisyys säilyisi muiden asiakkaiden kanssa.
  • Otathan kaikessa huomioon kanssa ”jumppaajasi”.

Jos tunnet vähäisintäkään sairauden oireilua, älä tule tunnille. Vain yhdessä voimme vaikuttaa kokonaisuuteen joka on toiminnan jatkumiselle edellytys ja näin varmistamme itsellemme ja kanssa kulkijoillemme turvallisen ja iloisen kuntoilu hetken.

Liikkuminen ja ilo ovat tärkeä koronan vastaisessa ”taistelussa” niin fyysisesti kuin henkisestikin, iloista ja vastuullista osallistumista, turvallisin mielin.

Monitaitoinen Kin Oy – Heta ”Kiinnostunut kaikesta hyvästä mitä liikunnalla voi saada aikaan”

5 maaliskuun, 2021